چند روز برای تراویس کلس گذشت.
سه شنبه ، روسای کانزاس سیتی All-Prote-end و Pop Megastar Taylor Swift نامزدی خود را اعلام کردند. و چهارشنبه ، یک کمپین تبلیغاتی برای خط لباس جدید خود ، همکاری با Eagle American و برچسب آن ، Tru Kolors راه اندازی شد.
این مجموعه AEXTK Travis Kelce نام دارد و شامل 90 قطعه بیشتر از 14.95 دلار تا 179.95 دلار است. این مقالات از پیراهن گرفته تا کاپشن های واریسی متغیر است.
وب سایت Tra Kolors “برند زندگی خود را که باعث ایجاد نوستالژی واریسی با تجملات برای اوقات فراغت می شود ، تبلیغ می کند ، روح ورزش ، ارتباط اجتماعی و سبک بیانگر” را ضبط می کند.
کلس ، 35 ساله ، در یک یادداشت گفت: “من مجبور شدم تقریباً یک سال هیجان خود را برای این همکاری در زیر کمپرس ها حفظ کنم.” وی گفت: “این یک فرصت خارق العاده برای همکاری با یک برند مستقر بود که در آن هر دو طرف صحنه های همکاری به سرعت برای هر تصمیم در طراحی و فرآیند موجودات که زندگی مجموعه” AE X TK “را داشت ، بودند.
کمپین تبلیغاتی از جمله ایالت پن ، خط حمله آللار ، گیرنده گسترده ارمیا اسمیت ایالت اوهایو و ژیمناستیک المپیک سونی لی.
CNBC گزارش داد که سهام Eagle آمریکایی پس از اعلام این خبر ، در فروشگاه های اول حدود 5 درصد افزایش یافته است.
سطح سطح