31 اکتبر 2025; Avondale, آریزونا, ایالات متحده; راننده NASCAR Gander RV و Outdoors Truck Series Corey Heim (11) پیروزی خود را پس از مسابقه قهرمانی Truck Series در Phoenix Raceway جشن می گیرد. اعتبار اجباری: گری A. Vasquez-Imagn Images

Avondale، آریزونا – بهترین برنده جمعه شب شد، اما نتیجه دور از نتیجه قبلی بود.

آمار ممکن است چیز دیگری را نشان دهد. کوری هایم با برنده شدن در مسابقه قهرمانی سری کامیون‌های صنایع دستی NASCAR در مرحله اول و دوم تسلط یافت، 100 دور از 161 دور را رهبری کرد و پرچم شطرنجی 0.993 را جلوتر از مدافع قهرمان سری تای ماژسکی در وقت اضافه دوم گرفت.

با این حال، در شروع مجدد برای اولین تلاش اضافه، هایم در جایگاه دهم در خط داخلی مدفون ماند، اما با چهار لاستیک تازه پس از یک پیت استاپ تحت احتیاط در دور 150، شماره خود را رانندگی کرد.

با شارژ درون شورولت گرانت انفینگر، هایم از پیچ 2 در جایگاه دوم، روی سپر فورد ماژسکی قرار گرفت. جو شیر جونیور، رئیس خدمه ماجسکی، دو لاستیک را در پیت استاپ در دور 150 انتخاب کرده بود – حرکتی که ماجسکی با آن موافقت کرد تنها شانس او ​​برای حفظ عنوان قهرمانی بود.

در عوض، هایم عنوانی را که در دو فصل قبل از او دور شده بود، پس گرفت و وزن دنیا از روی دوش او افتاد.

هیم گفت: «از اینکه در جایی که هستم بسیار سپاسگزارم. من واقعاً از TRICON Garage، از تویوتا که سال‌ها پیش به من فرصت داد، از Safelite، Mobil 1، Yahoo، Celsius، برای هر ذره‌ای از حمایت‌هایشان سپاسگزارم.

“از زمانی که به Roval (شارلوت) رفتیم (جایی که هایم در 3 اکتبر از قطب قهرمان شد و به قهرمانی 4 رفت) خیلی استرس داشتم. صحبت کردن با او به عنوان یک شخص بسیار وحشتناک بود، آنقدر استرس داشت.

“این یک آرامش کامل است، حداقل می گویند. بنابراین برای همه سپاسگزارم.”

واضح است که فشار به هیم وارد شده بود زیرا او به قهرمانی نزدیک می شد که انتظار می رفت قهرمان شود. با ورود به فینیکس، این بازیکن 23 ساله از ماریتا، جورجیا، 11 پیروزی در 24 مسابقه کسب کرد. او روز جمعه به مقام دوازدهم رسید و رکورد سری خود را افزایش داد.

زمانی که هایم در دور 22 از چندلر اسمیت پیشتاز شد، رکورد کامل دورهای پیشرو را در تمامی مسابقات 25 سری کامیون به پایان رساند که یک دستاورد منحصر به فرد بود. هایم فصل را با رکورد 1625 دور رهبری به پایان رساند و رکورد 1533 دور که توسط مایک اسکینر در سال 1996 ثبت شده بود را تحت الشعاع قرار داد.

هیم که برای اولین بار در فونیکس و بیست و سومین بار در دوران حرفه ای خود پیروز شد، گفت: “برای من مهم نیست که لاستیک های 100 دور را داشتم، هیچ کس امشب مرا شکست نمی داد.” قرار نبود این اتفاق بیفتد. ما تمام آخر هفته را در تمرین کمی سختی کشیدیم. در مقدماتی کمی کمبود داشتیم. همیشه می توانید به اسکات (زیپادلی) در گاراژ اعتماد کنید تا هر کاری که می تواند انجام دهد تا من را در موقعیتی قرار دهد تا در مسابقه برنده شوم. این کاری است که او انجام داد.

“تا زمانی که دیگر نتوانستم آن را به داخل هل دادم. آن را برداشتم.”

با این حال، هایم نتوانست در مسابقه پیروز شود تا اینکه کانر موزاک در حالی که کمی بیش از دو دور باقی مانده بود، به دیوار پیچ 4 برخورد کرد، که باعث اخطار ششم شد و مسابقه را به وقت اضافه فرستاد.

در آن مرحله، اسکات ریگز کمتر از یک ثانیه از هیم جلوتر بود. ریگز که از پلی آف رانندگان در یک تای بریک آخر هفته گذشته در مارتینسویل حذف شد، واجد شرایط برای عنوان مالک باقی ماند و اگر مسابقه طبق مقررات به پایان می رسید، او و هیم احتمالاً دو قهرمانی را تقسیم می کردند.

احتیاط همه چیز را تغییر داد. هایم قبلاً ماژسکی را برای برتری در وقت اضافه اول به چالش می کشید، زمانی که تصادف چهار اتومبیل در پیچ 4 که شامل راننده پلی آف تایلر آنکروم بود، تلاش دوم را در وقت اضافه ضروری کرد.

پس از شروع مجدد در دور 160، هایم به سرعت از Majeski گذشت و برای برنده شدن در مسابقه کنار رفت.

ماجسکی گفت: «راستش کمی کوتاه است. “بله، بسیار نزدیک. امشب، در برخی از لحظات در 11، من فکر می کردم که ما واقعاً در برخی مواقع بهتر از او هستیم. در کل، او خیلی قوی بود.

“من نتوانستم آنقدر خوب راه اندازی کنم تا بتوانم از جایی که کامیونم بهترین عملکرد را داشت استفاده کنم.”

کادن هانیکات، راننده پلی آف، سوم شد و جریمه دور اول را به دلیل تغییر خط کوتاه از راه راه در اوایل مسابقه غلبه کرد.

ریگز چهارم شد و پس از آن راجا کاروت، جیک گارسیا، کوری لاجوی، اسمیت، تایلر ریف (در اولین بازی خود در سری کامیون) و جک وود قرار گرفتند.

مت کرافتن، که پس از این فصل از مسابقات نسکار تمام وقت بازنشسته خواهد شد، در آخرین مسابقه خود در مسابقه شماره 1 ThorSport Racing فورد در رده سیزدهم قرار گرفت. 88.

NASCAR CRAFTSMAN Truck Series Race – NASCAR CRAFTSMAN Truck Series Race Championship

پیست فونیکس

آواندیل، آریزونا

جمعه 31 اکتبر 2025

1. (6) کوری هیم (P)، تویوتا، 161.

2. (8) تای ماجسکی (P)، فورد، 161.

3. (5) Kaden Honeycutt (P)، تویوتا، 161.

4. (1) لین ریگز (P)، فورد، 161.

5. (7) راجا کاروت، شورولت، 161.

6. (14) جیک گارسیا، فورد، 161.

7. (12) کوری لاجوی، شورولت، 161.

8. (2) چندلر اسمیت، فورد، 161.

9. (13) تایلر ریف، شورلت، 161.

10. (15) جک وود، شورلت، 161.

11. (33) مت میلز، شورولت، 161.

12. (11) استفان پارسونز، شورولت، 161.

13. (25) مت کرافتون، فورد، 161.

14. (21) تایلر آنکروم (P)، شورولت، 161.

15. (29) ناتان برد، شورولت، 161.

16. (24) لوک بالدوین، فورد، 160.

17. (27) اسپنسر بوید، شورولت، 159.

18. (31) گرگ ون آلست، تویوتا، 159.

19. (28) فرانکی مونیز #، فورد، 159.

20. (30) کلیتون گرین، فورد، 158.

21. (4) تانر گری، تویوتا، 157.

22. (34) کالب کاستنر، شورولت، 157.

23. (18) کول قصاب، تویوتا، تصادف، 154.

24. (23) Grant Enfinger، شورلت، تصادف، 154.

25. (26) تونی بریدینگر #، تویوتا، 153.

26. (20) Connor Mosack #، شورلت، تصادف، 147.

27. (17) بیلی کری، شورولت، تصادف، 118.

28. (3) برنت کرو، تویوتا، اکسل، 117.

29. (10) بن رودز، فورد، تصادف، 117.

30. (16) آندرس پرز د لارا #، شورولت، تصادف، 117.

31. (9) جووانی روجیرو #، تویوتا، تصادف، 117.

32. (32) میسون می، فورد، موتور، 107.

33. (19) دانیل همریک، شورلت، تصادف، 2.

34. (22) داوسون ساتن #، شورولت، تصادف، 0.

میانگین سرعت برنده مسابقه: 87.434 مایل در ساعت.

زمان مسابقه: 1 ساعت و 50 دقیقه و 29 ثانیه. حاشیه پیروزی: 0.993 ثانیه.

احتیاط پرچم: 7 برای 42 دور.

تغییرات سرنخ: 10 از 6 سوار.

لیدر لپ: سی اسمیت 1-21; سی هیم (P) 22-50; R. Caruth 51-53; سی هیم (ص) 54-95; تی ماژسکی (ص) 96-99; ج هیم (ص) 100-126; L. Riggs (P) 127-150; S. Parsons 151-154; تی ماجسکی (ص) 155-159; ج هیم (ص) 160-161.

خلاصه لیدرها (راننده، زمان های هدایت، دور رهبری): کوری هیم (P) 4x 100 دور. لین ریگز (P) 1 بار برای 24 دور. چندلر اسمیت 1 بار برای 21 دور. تای ماجسکی (P) 2 بار برای 9 دور. استفان پارسونز 1 بار برای 4 دور. راجا کاروت 1 بار برای 3 راند.

فاز شماره ۱ ده برتر: ۱۱،۱،۹۸،۷۱،۱۵،۷۷،۵۲،۷،۱۳،۱۷

فاز شماره ۲ ده برتر: ۱۱،۹۸،۱،۵۲،۷۱،۱۵،۳۴،۱۳،۷،۱۷

–توسط رید اسپنسر، سرویس سیم نسکار. ویژه برای پشتیبانی از سطح میدان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *