کمیسر NBA Adam Silver در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه قبل از جلسات اتحادیه فرمانداران در کنفرانس مطبوعاتی قرار گرفت.
نقره به سؤالات مربوط به پیشخوان Kawhi Leonard با Clippers Los Angles مانند برنامه انتقال NEW NBA متکی است ، که موفقیت دیجیتالی دیجیتالی Gamess Succons ASPN ، فیلم طاووس NBC و فیلم اصلی آمازون را تغذیه می کند.
از زمان کاهش تلویزیون کابلی ، ما وارد یک “جریان جریان” شده ایم که کابل را کاهش می دهد که جریان بیشترین اشتراک ها برای تماشای نمایش ها ، فیلم ها و ورزش های زنده است. این فقط یک مشکل NBA نیست زیرا NBA به عنوان NFL و MLB در زمینه سودآوری از طریق جریان در طول پخش محصول Anabile برای طرفداران ، چالش های مشابهی را در دست می گیرند.
از نقره خواسته شد تا افزایش این افزایش را برای دیدن بازی های NBA در خانه جستجو کند و پاسخ او این نبود که چیز دیگری بگوید.
سیلور گفت: “مطالب زیادی وجود دارد که افراد می توانند اساساً به صورت رایگان به نظر برسند.” “این یک ورزش بسیار مبتنی بر نقطه اوج است.”
کمیسر از اینستاگرام ، تیکوتوک و توییتر یاد کرد که طرفداران می توانند بسکتبال را مشاهده کنند.
همه چیز خوب و خارق العاده است تا زمانی که متوجه شوید که می توانید به معنای بازی های Watcule در رسانه های اجتماعی باشید و Whastetball قطعاً به یک ورزش مورد علاقه برای نسل های جوان طرفداران تبدیل شده است ، NBA بال است. عمومی قدیمی ترین طرفداران محتوای NBA را در رسانه های اجتماعی مصرف نمی کنند. اگر نیشکر میله بتواند به عنوان جریان انجام شود ، بازی را از دست می دهند.
در حالی که جسد با کلیپ کمیسر NBA به طور عملی به جهانیان گفت که او را در اینستاگرام دنبال کند ، سیلور متوجه شده است که با توافق نامه لیگ ، آنها در 15 بازی در تلویزیون 75 پخش می شوند. این به طرفداران این امکان را می دهد تا بازی های مناقصه ای بیشتر را با فقط یک بسکتبال تلویزیون تماشا کنند و با دید متن ، بسکتبال را برای هر کسی در دسترس قرار دهند.
با Tim Bontemps از ESPN ، NBA NBA NBA NBA (آمازون ، NBC و ESPN) را روشن کنید تا در مورد چگونگی حرکت این دره با تولید در دسترس برای هواداران صحبت کنند.
به نظر می رسد تماشای NBA در تلویزیون به روشی ناخوشایند به نظر می رسد. در داخل NBA از Turner Sports و TNT به ESPN حرکت می کند ، این هفته توسط Shaquille O’Neal تأیید شد.
NBA به مدت 36 فصل در TNT پخش شد. 2025 به صورت سبد خرید دوران جدید برای دیدن بسکتبال خواهد بود. فقط مطمئن شوید که آنها را در رسانه های اجتماعی نیز دنبال می کنید.