باب پکراس
Fox Motorsports Insider
بریستول ، تنسی – در حالی که جو گیبس مسابقه در اولین دور از پلی آف جام حذفی ناسکار سوار بخار شد ، این سازمان نشان داد که مسابقات قهرمانی 2025 می تواند از طریق JGR عبور کند.
اما پس از آن عامل آشکار دیگر وجود دارد: در پنج سال از زمان برگزاری مسابقات قهرمانی Phoenix Raceway ، JGR در مسابقات قهرمانی پیروز نشد. Heddrick Motorsports دو نفر اول را به دست آورد و سپس تیم Penske در سه بازی آخر پیروز شد.
سپس رانندگان JGR را ببخشید اگر کمی دریغ کنند که بگویند آنها ضرب و شتم هستند ، حتی اگر Chase Briscoe با پیروزی در دارلینگتون ، بازی های پلی آف را باز کرد ، و پس از آن دنی هملین که در Raceway Technology World Wide (گیتوی) پیروز شد و سپس کریستوفر بل در شبی پیروزی در بریستول را به دست آورد و در شبی که هم تیم در بازی تعداد بیشتری از آزمایشگاه بازی نکرد.
“این ققنوس است ، درست است؟” هملین گفت. “اینجاست که نمونه تاج می شود.
“من آخرین باری که در آنجا پیروز شدیم نمی دانم. بنابراین خواهیم دید.”
دنی هملین و چیس بریسکو در دور افتتاحیه بازی های پلی آف هر مسابقه را به دست آوردند.
آخرین باری که JGR برنده شد در بهار بود که بل دومین پیروزی پیاپی خود را در بهار در مسیر کسب کرد. اما آخرین باری که JGR در مسابقه پاییز با هملین در سال 2019 پیروز شد.
بل پس از پیروزی بریستول گفت: “خبر بد این است که ما هفته آینده ققنوس را اجرا نمی کنیم و هنوز راه طولانی برای رسیدن به آنجا وجود دارد.” “من می توانم به شما قول بدهم ، هر بار که به ققنوس می رسیم ، فرار نخواهد بود. مهم نیست که او در آن چهار نفر آخر قرار دارد (برای عنوان) ، همیشه مبارزه برای سگ ها است. همیشه مسابقه خوبی است.
“در این لحظه ما واقعاً در یک مکان عالی قرار داریم: ما مانند گروه تویوتا ، و به ویژه جو گیبس مسابقه. اما ما هنوز راه طولانی برای رفتن به ققنوس داریم و این یک جاده دشوار خواهد بود و همه آن را می دانند.”
هر سه سازمان تویوتا – JGR ، 23XI Racing and Legacy Motor Club – در هفته های اخیر قوی تر ظاهر شده اند. تایلر گیبس ، رئیس توسعه تویوتا مسابقه ، (هیچ رابطه ای با جو گیبس) اظهار داشت که بخش موتور آنها – TRD موتورهایی را برای تیم های خود فراهم می کند – به طور بالقوه نقش داشته است.
تایلر گیبس پس از پیروزی هملین گفت: “ما به طور خاص مشخصات را به روز نکردیم ، اما در شش یا هشت هفته گذشته پیشرفت های کوچکی در عملکرد انجام دادیم.”
در حالی که بل هشدار قهرمانی را که هنوز در هفت مسابقه با تغییر امروزه ممکن بود فراهم کند ، اما او با این فرض بحث نمی کرد که برای کسب قهرمانی ، هر حریف باید از JGR عبور می کرد.
بل گفت: “مطمئناً به نظر می رسد چنین است.” “این فقط این است که همه تویوتاها در حال حاضر بسیار سریع هستند. فکر می کنم هفته گذشته در مصاحبه من در Postrace گفتم که این بهترین ماشین مسابقه ای است که من در مقایسه با رقابت حرفه ای خود مجبور شدم در سریال Cup رانندگی کنم.”
سرعت تویوتا از این رقابت غافل نشده است. راننده فورد جوی لوگانو پس از گیتوی اعتراف کرد که به نظر می رسد تویوتا لبه دارد.
لوگانو گفت: “آنها به طرز مسخره ای سریع هستند.” “آنها دست و پنجه نرم زیادی دارند و قدرت زیادی دارند. خیلی. ما کارهای زیادی برای بهبودی داریم. آنها واقعاً خیلی سریع هستند.
“ما باید در هر گروه کاملاً عالی باشیم. و ما به آنها نیاز داریم تا اشتباه کنند ، که آنها انجام می دهند ، بنابراین ما پتانسیل انجام این کار را داریم. این واقعاً خواستار خواهد بود.”
آیا کریستوفر بل پس از پیروزی بریستول خود مورد علاقه قهرمانی است؟
وقتی در مورد اشتباه کردن صحبت کرد ، لوگانو سایه ای را به JGR پرتاب نمی کرد. تیم هملین یک چرخ شل در بریستول به جا گذاشته است که احتمالاً برای دو نفر از اعضای خدمه خود باعث تعلیق دو نفره خواهد شد. گیبس ورود پیت جاده به بریستول را از دست داد.
یک هفته قبل ، بریسکو مجبور شد جمع شود تا دوم شود ، اما شاهد یک پیروزی بالقوه پیروزی برای انواع مشکلات بود.
“ضعف ما فقط شل و ول بود ، درست است؟” بریسو گفت. “خواه من در چرخ باشم و چه در جاده گودال.”
تنها یک هفته قبل از بریستول بود که بل در رادیو خود با ماشین با ماشین در استراتژی گودال تیم ، در رادیو خود به یک رادیو خود رفت. وی گفت روز قبل از پیروزی بریستول خود ، بخشی از ناامیدی شاهد پیروزی هم تیمی هایش بود.
بل گفت: “اگر هم تیمی های شما با برنده شدن در مسابقات و رانندگی RPM در آنجا هستند ، این نشان می دهد که اتومبیل ها قادر هستند ، ما تجهیزات را داریم.” “من نوبت رانندگی نکردم. و من در مسابقات پیروز نشدم. بنابراین بدیهی است که چیزی وجود دارد که مانع از انجام آن می شود.
“هم تیمی ها فقط فشارسنج و این واقعیت هستند که آنها موفق هستند و آنچه را که باید انجام شود انجام می دهند به این معنی است که من باید در آنجا باشم. و من نبوده ام.”
صاحب ماشین آن در تالار مشاهیر در بیشتر موارد شانه های این انفجارها را لرزاند.
جو گیبس گفت: “من در حاشیه بودم – برخی از انفجارها را شنیدم.” “ما در جلسه رقابت خود انفجاری داشتیم.
“من آموختم که شما در اطراف ورزش هستید و همه چیز برای مسیر شما پیش نمی رود … بچه ها آنقدر قرار داده اند که باید به خودتان بگویید که هر از چند گاهی اتفاق می افتد.”
نکته دیگری که گیبس به خودش می گوید ، تکرار رانندگان این فصل هنوز چندین هفته باقی مانده است.
جو گیبس گفت: “ما در حال حاضر چیزهای زیادی در حال انجام بودیم ، اما همه ما می دانیم: در ورزش ما یک هفته در هفته است و در همه جای شش روز آغاز می شود.” “شما می توانید روی این حساب کنید.”
باب پکراس NASCAR و INDYCAR را برای Fox Sports پوشش دهید. او ده ها سال را برای پوشش ورزش های حرکتی ، از جمله بیش از 30 Daytona 500s ، با دوره های ESPN ، اخبار ورزشی ، مجله صحنه NASCAR و (Daytona Beach) خبری خبری گذراند. آن را در توییتر دنبال کنید @غارتگربشر
نظر شما در مورد این داستان چیست؟

از سری جام NASCAR اطلاعات بیشتری کسب کنید برای کسب اطلاعات در مورد بازی ها ، اخبار و موارد دیگر موارد دلخواه خود را دنبال کنید